Archive for  
 


        Forum Index -> The Howff
Cobra!

Hello... ?

A juist stummled upon this forum, it's awfu rare tae see a forum in the Scots leid!
Hounaiver, it daesnae seem awfu acteeve, is thare onybody still on here? Wis A ower late til the pairty?

Ach, as lang as A'm here, A micht as weel introduce masel!
Ma name is "Cobra!", as ye can tell... an... thare isnae maich tae me, tae be honest. A like tae mak gemmes, an A howp tae owerset aw things A mak intae Scots, A e'en hiv a Scots version o ma steid.

A'v been speaking Scots aw ma life, an A e'en like tae say it's ma mither tung, an Inglis is juist a saicont leid (which A'm fluent at), A like tae speak Scots whaniver A can.

...an ...that's aboot it... sae... gin oniebody's thare... hey!
dosser

Bloody hell! I thocht Ah wiz the only person left in the hale o' Skotchland whit wiz still livin an still hud a broadband connection.

As weel as saying "Welcome Cobra" tae ye an' a' thon usual shite, may I also be the first tae wish ye a merry Christmas an a Happy New Year fer 2016, cause by then it's unlikely ther'll be any ither fucker left that still logs on tae this wance no-too-bad load o' keech.

But ye never ken. Post sumthin else. Dae it in block capitals, an yaze the Huge Font so's even Clash can read it nae matter how pished he is these days...... though maybes he's deid as weel noo.
Celyn

Hello!  Computer playing silly buggers but I will come back tomorrow.

Smile
Cobra!

dosser wrote:
Bloody hell! I thocht Ah wiz the only person left in the hale o' Skotchland whit wiz still livin an still hud a broadband connection.

Apearently no.

dosser wrote:
As weel as saying "Welcome Cobra" tae ye an' a' thon usual shite, may I also be the first tae wish ye a merry Christmas an a Happy New Year fer 2016, cause by then it's unlikely ther'll be any ither fucker left that still logs on tae this wance no-too-bad load o' keech.

Weel, at least thare some fowk still on here, A ken fowk wha wad luve a steid like this, sae A'll tell thaim aboot it, gin that helps.

dosser wrote:
But ye never ken. Post sumthin else. Dae it in block capitals, an yaze the Huge Font so's even Clash can read it nae matter how pished he is these days...... though maybes he's deid as weel noo.

Weel... A'll be makin new topics, onywey, whan A find guid reasons tae...
notanimby

Jeez another mad fekker joins................and it's still only february
Cobra!

Thanks for garin me feel walcome...  Rolling Eyes
notanimby

Cobra! wrote:
Thanks for garin me feel walcome...  Rolling Eyes


Nae problim, just don't get to used tae being indulged..........
ozneil

F**k  it the above has defeated even Babel Fish.

wii try my enigma machine next !
ozneil

Thith ith the eighth thousandth potht










big deal Rolling Eyes
notanimby

ozneil wrote:
Thith ith the eighth thousandth potht










big deal Rolling Eyes


Eh?
admin

ozneil wrote:
Thith ith the eighth thousandth potht










big deal Rolling Eyes


Akshly, it wisnae. Thur a bit o' this forum whit wiz only meant fer me, Senga, Heidi and Alba to go tae talk aboot yooz lot ahent yer backs.

When sad events followed, Ah found Ah wiz left talkin' tae ma'sell, so a deleted a' the affie stuff whit wiz said aboot yiz a'....... about fower hunner poast in a'
Clash

Get fucked dossier. Like maist of us I thought you were doing fine fucking things up all by yersel.

Dossier? Don't you fucking love spellchecks....

Dosser has a dossier...... Oh fuck... You don't do you? Am I on it? ."..ya kunt he.

That's the um um um's of the world on the side of the fucking conservatives.

Incidentally ozneil: what's wi the minor sarcasm eh? Heidi is still the best with the grate Clash a co defender.
dosser

Could ye no' o' got here sooner? Ye've jist missed Pipedoon. She wiz obviously waitin' fer ye, an' noo she's stomped aff wi' a broken heart.
Celyn

When I said I'd come back tomorrow, that was a fib. Or I mis-spoke.   Embarassed

What will we talk about, then?
ozneil

Frae* Clash

Quote:
Heidi is still the best with the grate Clash a co defender.


yeah Heidie's piece on the Maggie V Clash was one of the best I have ever read

Every time I see one of the buggers Im reminded of it. Clash got quite an earful


* Frae is Scotch for from

        Forum Index -> The Howff
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum